Nyheder

Aftenskolernes nye markedsføringskampagne kommer bredt ud til det meste af Sjælland.

»Filmen har været en kæmpe succes,« siger Carsten Mørch-Bentzen, udviklingsleder på Rytmisk Center.

Han har stået i spidsen for udviklingen af konceptet Dit Frirum.

»Vi har nået næsten 80.000 brugere på Facebook, hvor videoen også er blevet delt omkring 90 gange. På Instagram har vi nået omkring 35.000 brugere, hvilket er mere end godkendt,« fortsætter Carsten Mørch-Bentzen.

Aftenskolernes Samråd København har af flere omgange bedt medlemsskolerne dele videoen, så filmen kunne komme ud til endnu flere.

»Skolerne har virkelig været med på hele idéen om, at vi skal have mere fokus på voksenundervisningen. Vi er meget tilfredse med, at skolerne har delt videoen så flittigt,« siger Carsten Mørch-Bentzen.

Kampagnen er allerede gået ind i næste fase.

»Filmen er alle aftenskolers film, og derfor frigiver vi den nu, så alle kan dele budskabet på deres egne platforme. På denne måde kan vi komme i kontakt med flere borgere og forhåbentlig samtidig fortælle politikerne om alle de gode ting, som voksenundervisning giver til København,« siger Carsten Mørch-Bentzen.

Du kan hente filmen til egen brug på Facebook, Instagram og andre sociale medier her.